Sisäsuhdevastaava Riikka Kallio

Olen aina ollut kiinnostunut toimimaan ihmisten parissa ja heidän tukenaan. Erilaiset ihmiskohtalot, ja se miten ihmiset ovat siihen tilanteeseen joutuneet, herättävät mielenkiintoni. Mielestäni sosiaalityössä yhdistyivät nämä kiinnostuksen kohteet juuri minulle sopivalla tavalla.

Hain sisäsuhdevastaavan hallituspestiä, koska se vaikutti hyvältä tilaisuudelta oppia tuntemaan opiskelijoita myös muista ainejärjestöistä – sitä se on myöskin ollut. Muutenkin olin kiinnostunut
hallituksen toiminnasta yleisellä tasolla, joten halusin mukaan toimintaan. Hallituskaudella aion olla mukana kaikenlaisissa oman ainejärjestöni ja myös poikkitieteellisissä tapahtumissa ja olla osaltani mukana solmimassa uusia suhteita muihin ainejärjestöihin ja syventämässä vanhoja

Tyypilliseen viikkoon keskivertoa laiskempana opiskelijana kuuluu usein jokapäiväinen itsensä kannustaminen, että jaksaisi herätä ajoissa luennoille tai päästä ylipäätänsä koululle asti… Joka toinen viikko tyypilliseen viikkoon kuuluu hallituksen kokous ja tenttien lähestyessä myös tentteihin luku, joka välillä (eli lähes aina) jää aivan viime tippaan..