Ilmoittautuminen alkaa 14. helmikuuta

On aika kaivaa frakit ja juhlapuvut kaapista tuulettumaan! Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan XIII juhlallinen maisteri- ja tohtoripromootio juhlitaan 13.5. sekä 2.-4.6.2011. Ilmoittautuminen promootioon alkaa 14. helmikuuta 2011 ja tapahtuu verkkolomakkeella näiden nettisivujen kautta.

Promootio on yliopistollisen opiskelun juhlava päätös, jossa maisterit ja tohtorit eli promovendit saavat oikeuden käyttää akateemisen arvon merkkejä. Näitä ovat maisterinsormus ja laakeriseppele sekä tohtorinhattu ja -miekka. Promootioon voivat osallistua kaikki valtiotieteellisestä tiedekunnista valmistuneet maisterit ja tohtorit, joiden tutkinto on hyväksytty ennen aktipäivää.

“Promootio oli juhla, jonka kolmantena aamuna heräsimme kasassa yhdessä sängyssä, korjasimme hieman irtokynsiä, puimme seuraavat mekot päälle ja lähdimme hieman juhlimaan.”

Promootion hinta tohtori- ja maisteripromovendeille on edullisempi, kun ilmoittaudut viimeistään 20.3. ja maksun voi suorittaa kahdessa erässä. Lisätietoja ja hinnat Ilmoittautuminen-sivulla.

Tervetuloa viettämään yhtä elämäsi ikimuistoisinta juhlaa!