Opintotiedotteet

Opintovaliokunnan kokous 14.10.2014

Opintovastaavilta terveiset tiistain opintovaliokunnan kokouksesta, jossa oli vierailemassa HYY:n kopovastaava Esa Tiusanen. Kokouksen top 3:

1. Johtosääntöuudistus kuohuttaa. Mm. HYY, Kannu ja valtio-opin opetushenkilökunta pyrkivät kaikki tahoillaan vaikuttamaan asiaan. Kannun Kannaripannariin voi mennä keskustelemaan asiasta ja perjantaihin asti on myös mahdollista kommentoida uudistusehdotusta Flammassa.

2. Digitaaliset oppimisympäristöt eli DOO. DOO ja sen kehittäminen on yliopiston ensi vuoden yksi päätavoitteesta. 24.10. pidetään starttiseminaari, minkä jälkeen tiedettäneen, mihin suuntaan DOO:ta aletaan viedä. Myös HYY on valmistellut ehdotuksia mahdollisista kehityssuunnista.

3. Hallopedwiki on saatu pystyyn. Nettisivut tarjoavat jatkossa apua hallinnon opiskelijaedustajille ja HYY:n tavoitteena on pitää sivut aktiivisina ja päivitettyinä pitkän aikaa.

Terkuin,

Marja & Jesse