Kehy-valiokunnasta valitaan opiskelijajäsen HUGS-verkostoon

Helsingin yliopisto perustama tutkimusasema Taitavuorilla eteläisessä Keniassa.

Helsingin Yliopiston opiskelijoille avautuu uusia hienoja mahdollisuuksia kehitysyhteistyön ja tutkimuksen maailmaan Kehy-valiokunnan kautta.

Maanantaina 29.4 kello 18.30, ennen Kehy-valiokunnan kokousta, koordinaattori Nina Himberg University of Helsinki Global South Networkista (HUGS) tulee esittelemään HUGSin toimintaa. HUGS-verkosto perustettiin lähes kaksi vuotta sitten vahvistamaan Helsingin yliopiston eri tieteenaloilla tehtävää kehitysmaaopetusta ja -tutkimusta sekä tuomaan alan osaajia yhteen. HUGSissa on toivottu, että Kehitysyhteistyövaliokunnasta valittaisiin opiskelijajäsen HUGS-verkoston ohjausryhmään.

Opiskelijajäsen tulee toimimaan ohjausryhmässä valiokunnan ja myös laajemman opiskelijakannan äänenä Global South -opetusasioita ja tutkimusasioita suunniteltaessa. Edustaja toimii yhtenä tärkeänä tiedonvälityskanavana yliopiston hallinnon ja opiskelijoiden todellisuuden välillä. Opiskelijajäsen tullaan valitsemaan maanantaina 29.4 kello 19.00 alkavassa Kehy-valiokunnan kokouksessa.

Lisätietoja HUGS-verkostosta saat maanantaina ja osoitteesta https://blogs.helsinki.fi/viikki-devnet/.

KEHY-VALIOKUNNAN KOKOUS 29.4 Klo 19.00 lähtien kokoushuone Sparressa. (Uusi Ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 A, 2. kerros)
Lämpimästi tervetuloa kaikille Helsingin Yliopiston opiskelijoille!