Kehy-valiokunta hakee excu-vastaavaa ja tapahtumatiimiläistä

Kiinnostaako tulla mukaan Kehy-valiokunnan toimintaan? Vielä pääse vuoden 2013 kaartiin mukaan! Kaksi helppoa ja palkitsevaa tehtävää auki.

Viinimaisteluilta Kehy-viikolla

Excu-vastaavan tehtävänä on järjestää excursioita (vierailuita) valiokuntalaisia kiinnostaviin kohteisiin kuten järjestöihin, ministeriöihin ja yrityksiin. Halutessaan ja aktiivisuudesta riippuen excu-vastaava voi myös seurata ilmoittelua ja tiedottaa erilaisista ajankohtaisista valiokuntaa mahdollisesti kiinnostavista tapahtumista. Pesti on kevyt ja se muokkautuu pitkälti haltijansa aktiivisuuden ja aikataulujen mukaan. Toiveena on, että uusi Excu-vastaava järjestäisi 1-3 excua valiokunnan yhdessä valitsemiin kohteisiin loka-joulukuun 2013 aikana. Excuja tarjotaan kaikille HYYläisille.

Tapahtumatiimin assistentti: Tapahtumatiimiä koordinoi vastaava ja häntä auttavat kolme tapahtumatiimin assistenttia. Yhdessä he järjestävät valiokunnan omia tapahtumia ja osallistumista muihin tapahtumiin. Syksyllä 2013 järjestetään vielä ainakin  28.10 Kehy-valiokunnan Uusien ilta ja joulukuussa Kehy-valiokunnan pikkujoulut. Mahdollisesti myös marras-joulukuussa reilu viinimaisteluilta. Tapahtumatiimin avustajan pesti on helppo ja mukava tapa tutustua valiokunnan toimintaan.

Tehtävät täytetään 16.10 Kehy-valiokunnan kokouksessa. Kokous alkaa kello 19.00 kokoushuone Sparressa (Mannerheimintie 5A, 2.krs). Tervetuloa kaikki Helsingin Yliopiston opiskelijat!

Voit hakea tehtäviin paikanpäällä tai kirjoittaa hakemuksen ja lähettää sen osoitteeseen mari.pasula@helsinki.fi keskiviikkona 16.10 kello 17.00 mennessä. Jos sinulla on tehtäviin liittyviä kysymyksiä, voit ohjata ne samaan osoitteeseen.