FUKSIAISET!

HOLA COMPAÑER@S!

Ja niin se vaan että kesä on taas takanapäin ja on aika toivottaa uudet opiskelijat tervetulleiksi mahtavaan yliopistoomme! Macondolla on ilo ja kunnia kutsua niin fuksit kuin kaikki vanhatkin opiskelijamme, ALKUn, Frontierin ja Macondon yhteiseen fuksisuunnistukseen! Tänä vuonna mukana myös Humanisticumin aktiiveja!

Tapaamme perjantaina 11.9. klo 17:30 Hauki-patsaalla Musiikkitalon edessä Kansalaistorilla. Mukaan kannattaa ottaa lämmintä vaatetta, omaa”lämmikettä” ja lahjuksia rastin pitäjille. Lahjonnan ja oikean ryhmähengen kautta voittoon!

Jos joku ei jostain syystä pääse mukaan suunnistamaan, niin voi tulla myös suoraan jatkoille Illuusiolle, Uudelle ylioppilastalolle 5. krs. klo 21:00 alkaen.

Jos on vaikeuksia löytää perille, puheenjohtajalle saa soittaa numeroon: 050 342 5762

Nähdään kaikki perjantaina!

MITÄ: Fuksisuunistus
MILLOIN: pe 11.9. klo 17:30 alkaen
MISSÄ: Hauki-patsaalla Kansalaistorilla
MIKSI: Koska uudet opiskelijat ovat niin ihanan jänniä!

Innokkain terveisin,
Fanny Nummi
Macondo Ry:n taloudenhoitaja

This entry was posted in Uutiset/News and tagged , . Bookmark the permalink.