Moodle-koulutusta ja tukea tarjolla maaliskuun alussa

Moodlen perusteet opettajille -koulutusta keskustassa
Maanantaina 6.3.2017 klo 9-12, Aleksandria, Fabianinkatu 28, K133 (Viim. ilm. 3.3.)

Kurssi sopii Moodlen käyttöä aloitteleville opettajille. Liikkeelle lähdetään alkeista, joten aikaisempaa kokemusta Moodlen käytöstä ei tarvita. Kurssin jälkeen sinulla on perustaidot Moodlesta ja pystyt hyödyntämään opetuksessasi Moodlen perusvälineitä.

Moodle-klinikka
Maanantaina 13.3.2017 klo 14-17, Aleksandria, Fabianinkatu 28, K133 (Viim. ilm. 10.3.)

Moodle-klinikka on hyödyllisin niille opettajille, joilla on lähiaikoina alkamassa oma kurssi, jolla hyödynnetään Moodlea. Klinikassa jokainen osallistuja keskittyy oman kurssinsa rakentamiseen. Ohjaajana toimii verkkopedagogiikan asiantuntija, joka kiertelee luokassa osallistujien apuna ja auttaa tarpeen mukaan. Klinikkaan kannattaa osallistua vasta peruskurssin jälkeen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuskalenteri Henkassa: Koulutusohjelma -> Järjestävä organisaatio: Opetusteknologiapalvelut.

Voit myös tilata Moodle-koulutusta oppiaineellesi/yksiköllesi. Ota yhteyttä moodle@helsinki.fi