Unitube-lataamo uudistuu – käyttökatko 1.-7.7.

Päivitysten vuoksi koko Unitube-palvelussa on käyttökatko 1.–7.7.2024. Tiedotamme käyttökatkosta tarkemmin myöhemmin keväällä.

• Käyttökatkon aikana voit käyttää yliopiston Zoom-palvelua Unitube-saleissa luentojesi suoratoistoon tai tallentamiseen. Luennon tai kokouksen tallentaminen on helppo tapa saattaa tallenteet muidenkin nähtäville. Lisäksi tallenteiden avulla säästät aikaa ja vaivaa toistuvilta luennoilta, koulutuksilta tai kokouksilta. Katso IT-Helpdesk ohjeet luentojen ja kokousten tallentamiseen Zoomissa.
  • Jos haluat katsella tai jakaa Unitubeen tallennettuja videoita katkon aikana, voit ladata jaettavat tallenteesi ennen katkoa Unitube-lataamosta väliaikaisesti johonkin muuhun palveluun, kuten Vimeoon tai YouTubeen.

Käyttökatkon aikana 1.–7.7.2024:

• Unitube-lataamo (lataamo.helsinki.fi) on pois käytöstä.
  • Unitube-katsomo (www.helsinki.fi/unitube) on pois käytöstä.
  • Unitube-salien ja -studioiden tallennus ja suoratoisto Unituben avulla ovat pois käytöstä.
  • Unitube-videot Moodlessa ovat pois käytöstä.

Unitube Uploader will be upgraded with a new user interface and features. Service break 1–7 July 2024.