Tervetuloa valtsikaan Tason fuksit 2012!

Onnittelut uusille fukseille hienosta suorituksesta! Kevään ankara pänttäys on takana ja nyt on aikaa hengähtää hetki ennen syksyn koitoksia. Tässä vaiheessa ei vielä kannata stressata mistään yliopistoelämään liittyvistä käytännön seikoista. Tason osaavat tutorit pitävät kyllä huolen, että jokainen fuksi pääsee hyvin alkuun taipaleellaan valtsikassa.

Alla hieman alustavia päivämääriä syksyn tulevista tapahtumista.

Ke 22.8. Tason fuksitapaaminen Kuppalassa

Täällä tapaat ensi kertaa muut vuoden 2012 Tason fuksit ja muita tasolaisia. Tule ehdottomasti paikalle!

La 25.8. Kannu Games Suomenlinnassa klo 14.00

Valtiotieteellisen ainejärjestöjen kattojärjestö Kannunvalajat ry järjestää tapahtuman, jossa tapaat valtsikan fukseja ja vanhempia opiskelijoita myös muista pääaineista.

Ke 29.8. Yhteiskuntahistorian fuksitapaaminen Kuppalassa klo 18.00

Taso ja Polho muodostavat valtsikassa yhteiskuntahistorian laitoksen. Tule tapaamaan sisarjärjestösi fukseja!

La 1.9. Fuksisauna klo 19.00

Yhiksen fuksit kokoontuvat saunomaan Idan saunalla Haagassa. Saunominen suotavaa, mutta ei pakollista. Myös muuta ohjelmaa tiedossa. Sijainti: Ida Aalbergintie 1.

Ma 3.9. Yliopiston avajaiset ja Kannunkaatajaiset klo 12.00

Perinteikkäässä tapahtumassa yliopiston kerhot ja järjestöt esittäytyvät Porthaniassa ja Päärakennuksella. Kello 14:00 kaadetaan kannu valtsikan pihalla ja illalla juhlitaan HYY:n bileissä Vanhalla.

Ti 4.9. Historiasuunnistus klo 16.00

Täällä tapaat myös muita Helsingin yliopiston historia-aineiden fukseja!

To 6.9. Kannun fuksisuunnistus klo 16:00

Legendaarisessa Kannunvalajien fuksisuunnistuksessa päästetään koko valtsikan fuksit valloilleen pyörimään Helsingin kaduille. Oiva tapa tavata muiden pääaineiden fukseja!

Ke 12.9. Fuksiaiset

Ehdoton syksyn ykköstapahtuma fukseille! Lisäinfoa myöhemmin.

Ma 17.9. Kannun fuksiristeily

Valtsikan fukseja voi tavata myös merellä fuksiristeilyn merkeissä. Mukana myös ruotsinkielisen valtsikan Svenska social- och kommunalhögskolanin fuksit. Yarr!

La 22. – Su 23.9. Fuksimökki

Joka syksy yhiksen fuksit viedään metsään. Mökillä on kivaa, varsinkin muiden yhis-fuksien kanssa!

To 27.9. & Pe 28.9. Fuksisitsit

Sitsit ovat olennainen osa yliopistoelämää ja fuksisitseillä opit tehokkaasti tavoille! Fukseja on valtsikassa sen verran paljon, että sitsit järjestetään kahden päivän aikana. Lisää infoa myöhemmin!