Promootiojulkaisu on työn alla!

Marraskuun illat pimenevät ja promootiojulkaisun toimituskunta puurtaa paraikaa kasaan luvattua promootiojulkaisua. Kirjan julkaisu siis venyy ensi vuoden puolelle, mutta ei hätää – se on vahvasti tuloillaan! Työtä riittää muun muassa parhaiden valokuvien poiminnassa tuhansien otoksien joukosta. Julkaisu on promootiosta kertova muisto, johon koostetaan muun muassa kaikki juhlan aikana pidetyt puheet ja paljon kuvamateriaalia. Kirjan ohessa toimitetaan dvd, jolla on videotallenteet aktista ja tanssiaisista sekä promootiosävellys.

Ilmoitamme kirjan valmistumisesta ja julkaisutilaisuudesta hyvissä ajoin kaikille promootion osallistujille sähköpostitse, näiden sivujen ja Facebookin kautta. Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut sitten kevään ja haluat varmasti tiedon julkaisusta perille, laita viestiä muuttuneista tiedoista osoitteeseen promootio2011-info at helsinki.fi.

Joitakin kuvia tapahtumasta löytyy myös promootion Facebook-sivulla (sivulle pääsee myös kirjautumatta Facebookiin) sekä Helsingin yliopiston Facebook-sivuilta. Pieni pätkä promootiostamme päätyi myös Helsingin yliopiston mainosvideoon!