Tiedettä ja kaljaa 15.3. klo 18

Vaikka me kaikki nautimmekin opiskelusta tentteineen ja luentoineen, on toisinaan mukavampi vain istahtaa alas ja keskustella enemmän tai vähemmän ajankohtaisista asioista hieman rennommassa ilmapiirissä. Senpä vuoksi Polho ry järjestää jälleen perinteisen Tiedettä ja kaljaa -tapahtuman, jossa pääset keskustelemaan ajankohtaisen puhujan sekä opiskelijakollegoidesi kanssa akateemisesti relevantista aiheesta valitsemasi virvokkeen äärellä.

Tällä kertaa illan tiedeosuuden kaikille tiedonjanoisille tarjoaa oma taloushistorian professorimme Sakari Heikkinen. Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 15.3. ravintola Leijuvan Lahnan yksityisessä kabinetissa, jossa illan ohjelma alkaa kello 18.

Tule siis paikalle kuuntelemaan Sakaria ja keskustelemaan opiskelijatovereidesi kanssa!

Mitä? Tiedettä ja kaljaa vol. 1 / 2017
Missä? Ravintola Leijuva Lahna, kabinetti – Eerikinkatu 14, 00100 Helsinki
Milloin? Keskiviikkona 15.3. kello 18
Miksi? Koska Sakari

Linkki Facebook-tapahtumaan: https://www.facebook.com/events/1822188701369737/

Briefly in English:

Polho ry organizes a traditional Tiedettä ja kaljaa discussion evening on March 15th. Unfortunately the event is held only in Finnish this time.

If you have any questions about this event, please contact Polho’s vice president Siiri Aura (siiri.aura@helsinki.fi).

CategoriesUncategorized