Yhmun fuksitapaaminen 31.8.

Orientaatioviikon tarkoitus ei ole vain tutustua opintojen kulkuun ja yliopistoon, vaan myös muihin opiskelijoihin ja yliopistoelämän ympärillä tapahtuvaan toimintaan! Torstaina 31.8. vuorossa on kauan odotettu fuksitapaaminen, jolloin fukseille esitellään muun muassa Yhmun piirissä vaikuttavia järjestöjä. Kanssafukseihin tutustumista helpotetaan erilaisin pelein ja leikein, joten hyvät fuksit, tervetuloa Kuppalaan ja Valtsikan pihalle klo 17 eteenpäin!

Rakkaat vanhemmat opiskelijat, kutsumme teidätkin lämpimästi mukaan tutustumaan läheisemmin Yhmun uusiin opiskelijoihin. Jotta Kuppalan ilma ei loppuisi hapesta heti alkuunsa, pyydämme teitä tulemaan klo 20 eteenpäin paikalle. Myöhemmin paljastettavaan jatkopaikkaan siirtyminen tapahtuu puolenyön maissa.

Kuppala on ikävä kyllä esteellinen tila. Esteellisyyteen liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä Valpuri Alaseen (valpuri.alanen@helsinki.fi, 050 5216641)

MITÄ: Yhmun fuksitapaaminen, vanhat mukana.

MISSÄ: Kuppala & Valtsikan piha (Snellmaninkatu 14)

MILLOIN: Torstai 31.8. klo 17 (fuksit) ja klo 20 (vanhat opiskelijat)

MIKSI: Koska fuksit ❤️ vanhat

Nähdään Kuppalassa!

——-

Since all our beloved senior students ache to meet our lovely freshmen but also to quench said freshmens thirst of curiosity towards the main operators in Yhmu, we proudly present: Yhmus freshmen meeting! On Thursday 31st of August the freshmen of Yhmu get a chance to meet their fellow freshmen and the most vital organisations and other activities happening under Yhmu’s domain. So dear Freshmen, welcome to Kuppala at 5 pm, when we are starting on Valtsika’s yard.

Honored seniors, you are welcome to Kuppala at 8 pm, in order to secure that some air is left in Kuppala until then. The afterparty in a to-be-announced bar will take place around midnight.

Unfortunately Kuppala is not accessible to wheelchairs. Regarding Kuppalas accessibility, please be in contact with Valpuri Alanen (valpuri.alanen@helsinki.fi, 0505216641)

WHAT: Yhmu’s freshmen meeting

WHERE: Kuppala and Valtsika’s yard

WHEN: Thursday 31st of August, 5 pm (freshmen), 8 pm (seniors)