Categories

Hoi fuksi!

Kyllä, juuri sinä. Olemme odottaneet sinua.

Me kaikki karavaanissa olemme tosi innoissamme, että saamme uusia opiskelijoita joukkoomme ja haluamme toivottaa teidät tervetulleiksi.

Onneksi olkoon sisäänpääsystäsi!

Tänne Karavaanin sivuille on juuri päivitetty Fuksisivut-osio, johon kannattaa tutustua nyt tai heti. Jos jää kysyttävää, tuutorit auttavat.

Mietit ehkä, että miksi ihmeessä tämä Karavaani-juttu tungetaan jokaiseen infoon, joka sinulle lähetetään, joten tässä pähkinänkuoressa ketä me olemme:

Karavaani ry on yksi monesta HYY:n alaisuudessa toimivista ainejärjestöistä. Meidän joukossamme on suurimmaksi osaksi kielten ja kulttuurien opiskelijoita, mutta muutkin ovat tervetulleita. Karavaani koostuu sen jäsenistä, ja niistä jäsenistä pienempi joukko muodostaa hallituksen, johon kuuluu puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, varainhoitaja ja toimihenkilöitä näin muutaman mainitakseni. Hallituksen ensisijainen tehtävä on valvoa opiskelijoiden etua ja suunnitella erilaisia tapahtumia. Kuka tahansa karavaanilainen, myös sinä fuksi, voi liittyä hallitukseen niin halutessaan – ja itseasiassa toivoisimmekin teitä mukaan, jotta järjestömme järjestäisi juuri teille sopivia juttuja.

Olemme suht pieni ainejärjestö ja tarkoituksenamme on kerätä pienten kielten ja kulttuurien lukijat saman katon alle. Haluamme luoda hyvää yhteishenkeä sekä auttaa opiskelijoita tutustumaan toisiinsa yli pääainerajojen.

Meihin liittyminen on ilmaista ja erittäin suositeltavaa. Lisää tietoa Karavaanista ja jäseneksi liittymisestä löytyy fuksisivuilta yläpalkista. Kipi kapi sinne lueskelemaan!

Odotamme sinua innolla tulemaan kahvittelemaan kanssamme!

Kirjoittanut: Leena Mustonen, varapuheenjohtaja

ps.

Mikäli seikkailet täällä Karavaanin sivuilla enemmänkin, törmäät varmasti vuonna nakki ja muusi kirjoitettuihin osioihin. Sivut ovat rempassa, kun niin paljon on muuttunut muutamassa vuodessa.