M&M – Macondo ja Melingo – kaksinverroin nautintoa!

’’ The wonderful madness of Melingo.’’ – Sergio Makaroff

Macondo on menossa kuuntelemaan legedaarista argentiinalaisen tangon taitajaa Melingoa Savoy-teatteriin ti 26.3. Tule kokemaan Buenos Airesin katujen tunnelma: mustasukkaisuuden katkeransuolaiset hikipisarat otsalla, intohimoisen rakkaudenpalon kuumeiset hallusinaatiot ja elämän maku – miltä se sinun suussasi maistuu? Tartu siis tilaisuuteen nauttia pienestä palasesta Argentiinaa Suomen takatalven keskellä ihanien Macondolaisten seurassa! Macondo sponsoroi 12 e lipusta jäsenilleen ja toivottaa kaikki innokkaat kulinaristit nauttimaan omakustanteisesti opiskelijaystävällisestä 10 e Syö!-viikkojen ruokailusta Rautatientorin liepeillä sijaitsevaan Maya-ravintolaan konsertin jälkeen. Sitova ilmoittautuminen konserttiin ja/tai syömään Macondon puheenjohtajalle Tea Havukaiselle to 21.3 mennessä.

Aika: 26.3 klo 19 (paikalla noin 18:30)
Paikka: Savoy-teatteri, Buenos Aires keskellä Suomen jäätikköä
Hinta: 32 e (opiskelijahinta, sponssi 12 e)

Melingo (© Youri Lenquete)

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in Aiheeton. Bookmark the permalink.