Alkusyksyn tunnelmia

Syksy ja Helsingin yliopiston uusi lukuvuosi ovat täällä, ja niinpä myös Macondossa on jälleen alkanut tapahtua.

Avajaiskarnevaaleilla.

Orientaatioviikolla Macondo ja Setenta järjestivät yhteisen fuksi-illan, jossa kumpikin esitteli toimintaansa. Loppuilta kului rennosti ruuan, juoman ja seurustelun merkeissä. Mukana menossa oli myös vanhempia opiskelijoita sekä kääntäjäopiskelijoiden ainejärjestö KouKi.

Yliopiston perinteisiä avajaiskarnevaaleja vietettiin maanantaina 5.9., ja myös Macondolla oli oma pöytä päärakennuksella. Nachot ja Macondo-tarrat tekivät kauppansa, ja komeaan boksiimme tipahteli useampi jäsenilmoituslomake!

Pari päivää sitten oli vuorossa ALKU:n fuksi-ilta. Paikalla oli uusia ja tuttuja alue- ja kulttuurintutkimuksen opiskelijoita sekä pari Intercultural Encounters -opiskelijaa. Jotta ilta ei olisi mennyt pelkäksi istuskeluksi, järjesti Frontier fukseille puuhaa muun muassa karttatehtävän muodossa.

Ruokientunnistustehtävä. Näköaistia ei saanut käyttää apuna.

Sangriaa ja hyvää seuraa!

Mitä parhainta lukuvuotta 2016–2017 itse kullekin!

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in Tapahtumat and tagged , , . Bookmark the permalink.