ON SIIS AIKA STARTATA YHISSÄHLY!

Kaikille vanhemmille tieteenharjoittajille varmaankin selvää, mistä lauantaisessa säbäilyssä on kyse, mutta valottaakseni asiaa fuksipalleroille, seuraavassa hieman tietoa yhissählystä, ja siitä, kuinka sinne ilmoittaudutaan.

Kyseessä on siis joka lauantai järjestettävä tunnin sählyvuoro Yliopistoliikunnan tiloissa, jonne ovat tervetulleita sekä naiset että miehet! Taitoa ei tarvita, kunhan asennetta löytyy ja innostusta juosta pallon perässä.
Etenkin kaikkia fukseja kehotetaan tutustumaan tähän mitä mainioimpaan kunnonkohotuksen muotoon!

Vanhassa vara parempi, joten tässä vielä erään vanhemman tieteenharjoittajan kuvaus yhissäbän syvimmästä olemuksesta:

“Mikä ihmeen yhissähly? Yhissäbä on mitä mainion tapa viettää
lauantai-iltapäivää hyvässä seurassa ja pitää samalla yllä
opiskelijaelämän rapauttamaa ruumiillista kuntoa. Pelit pelataan
hallintorakennuksella, Päärakennusta vastapäätä, osoitteessa
Fabianinkatu 20. Mailoja saa lainaksi paikan päältä. Kaikki messiin,
fuksit ja vanhukset! Eikä maksakaan mitään!”

SIIS:

Mitä? Yhissählyä

Missä? Hallintorakennuksella (Fabianinkatu 20C)

Milloin? lauantaisin kello 16, ensimmäisen kerran tänä lauautaina.

Hinta? 0 euroa!! Ja lisäksi mailoja löytyy paikan päältä, joten välineiden puutekaan ei ole syy olla osallistumatta! Kenkien ottaminen suositeltavaa.

Kuinka ilmoittaudutaan? Joka tiistai sähköpostiin tulee viesti, jossa on Doodle. Sinne sitten vaan merkitään oma nimi, ja mikäli lauantaiaamuna kello 10 on vähintään kuusi ilmoittautumista, pelit pelataan! Mikäli kuutta pelaajaa ei ole ilmoittautunut, tulee sähköpostiin viesti sählyjen peruuntumisesta.

Eli ilmoittaudu siis osoitteessa

Terv. intoa puhkuva urheiluvastaavanne Essi 🙂