HOL-seminaari

Lauantaina 9.10 Tampereella järjestettävä HOL:n syysseminaari lähestyy. Suosittelemme osallistumista lämpimästi, sillä tilaisuudessa puhuvat muiden muassa Jaakko Hämeen-Anttila ja Irma Sulkunen, minkä lisäksi seminaari on hieno tilaisuus tavata historian opiskelijoita eksoottisista ja kaukaisista paikoista, kuten Turusta.

Ilmoittaudu siis 29.9 mennessä sähköpostitse osoitteeseen risto.tuomainen(a)helsinki.fi. Muistathan mainita tarvitsetko majoitusta, joka siis kuuluu seminaariin kolmen euron hintaan. Menemme ostostelemaan junalippuja maanantaina 4.10 kello 12, joten jos haluat matkaseuraa tule tuolloin rautatieasemalle.

Terkuin

HOL-vastaavat
Risto & Johanna

Alla ohjelma ja alkuperäinen kutsu.

Hei kaikki historian opiskelijatoverit!

Tampereelle järjestettävä historian opiskelijain liiton syysseminaari lähenee! Luvassa päräyttävä ohjelma ja riemukkaat päätösbileet! Toivomme teitä kaikkia paikalle lauantaina 9.10. klo 10.15.

Seuraavaksi, ohjelma:

Lauantai 9.10:

10.15: Avajaissanat laitoksen johtaja Christian Krötzl
10.30: Jaakko Hämeen-Anttila: Eurosentrinen historiakäsitys
11.15: Pekka Masonen: Nostalgia on historian pahin vihollinen

12.00~13.00: Ruokailu (Opiskelijaravintola Juvenes on auki)
13.00-13.15: Kahvi

13.15-14.00: Irma Sulkunen: Kansallisen historian rajat ja rajanylitykset
14.00-14.15: Akava esittäytyy
14.30~16.00: Paneelikeskustelu aiheesta politiikka yliopistossa ja opiskelussa. Osallistujina mm. Mikko Lahtinen, Jari Järvenpää ja Aino Katermaa.

Paikkana on yliopiston päätalon luentosali D11, D-osan toisessa kerroksessa. Osoite on Kalevantie 4.

Iltaohjelmana tietenkin bileet, jossa mahdollinen poliittinen debatointi jatkukoon! Juhlat järjestetään Boomilaaksossa klo 19.00 alkaen, osoitteessa Vuolteenkatu 20.

Seminaarin hinta ei opiskelijan lompakkoa kurita, vaan on tasan 3
euroa sisältäen sekä ohjelman, että jatkobileet ja tarvittaessa majoituksen aamupalalla. Maksu tapahtuu paikan päällä käteisellä.

Majoitus järjestetään Vanhalla Domuksella. Ota mukaan makuupussi + alusta. Ilmoitathan majoitustarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä (pe-su tai la-su).

Näkemisiin!

Ystävällisin terveisin Patinan Hol-vastaavat
Maiju Hämäläinen ja Jukka Vieri.