Futissarja starttaa!

Yliopiston futissarja starttaa 27.9. eli ensi maanantaina jolloin myös Torspon eka matsi.

Laitan doodlea aina matsista ja hommahan toimii niin, että ilmoittautuminen on siinä määrin sitova, että on paitsi joukkuetovereille myös vastustajalle varsin perseestä, jos ilmoittautuneet eivät paikalle saavukkaan. Heti siis viestiä, jos joudut ilmoittautumisesi perumaan.

Tässä doodle ekaan matsiin, joka on siis maanantaina 27.9. klo 11.00 ja paikkana perinteinen finnairstadiumin tekonurmi töölössä ( siis siinä olympiastadionin, helsingin jäähallin ja finnairstadiumin välissä suunnilleen ). Vastaan asettuu vaihtelevan kova Erasmus Team

Kaikki ovat tervetulleita, juhlitaan sit joukolle menestystä tai menestyksettömyyttä. Sikäli mikäli matsia edeltävänä iltana ei ole tarpeeks pelaajia mukana, joudun ottelun perumaan.

Seuraavat matsit pelataan sit 1., 4. ja 6. lokakuuta aina klo 11 paitsi 6. päivä klo 14.00

Jännityksellä kautta odottaen

Elina ja Juho