Politiikan opiskelijoiden päivät 2011 & Kollegasitsit!!

Hoj!

Tämän vuoden kollegasitsit järjestetään Tampereella perjantaina 28.10. (perioditauolla siis) Politiikan opiskelijoiden päivien yhteydessä. Päivällä on siis luvassa mielenkiintoisia seminaareja ja keskusteluja kollegoidemme kanssa, illalla sitte sitsaamaan! Alla on vielä virallinen kutsu POP2011-tapahtumaan, sieltä sitä lisäinfoa koskien päivän ohjelmaa ja esim. majoittumista. Päivätapahtuma on ilmainen eikä vaadi erillistä ilmoittautumista (tosin tamperelaiset toivoo, että ihmiset kävis laittamassa itsensä osallistuviks facebookissa).

POP-teemaiset kollegasitsit sen sijaan kustantavat 18 euroa ja mukaan mahtuu 12 ensin ilmoittautunutta polholaista (jos paikkoja jää, niin myös tasolaiset pääsee mukaan). Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 19.9. klo 12!! Ilmoittautumiset mulle, mukaan tiedot erikoisruokavalioista ja viinitoive!

Infoa POP:sta ja sitseistä löytyy
täältä