Tule työelämäiltaan tutustumaan alumneihin!

Tervehdys rakkaat yhisläiset!

Taso ja Polho yhteistyössä Yhistyksen kanssa kutsuvat teidät viettämään iltaa yhteiskuntahistorian alumnien kanssa ravintola Kaislaan (Vilhonkatu 4, Kaisaniemen metroaseman kupeessa) keskiviikkona 5.10. kello 17.15 alkaen. Luvassa rentoa yhdessäoloa eri alojen alumnien ja Yhistys ry:n hallituksen jäsenien kanssa. Illan aikana on loistava tilaisuus kysyä alumneilta kaikkea mahdollista työelämään, koulutukseen ja urapolkuun liittyen speed-dating-merkeissä.

Kannattaa ehdottomasti tulla ja tuoda kaverit myös! Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen, mutta se löytyy myös
facebookista

.

Fukseille tiedoksi: Yhistys ry on Tasosta ja Polhosta valmistuneiden yhdistys, joka järjestää erilaisia tapahtumia yhteistyössä myös opiskelijoiden kanssa.

Tätä et halua missata!

Syksyisin terveisin,