Yhiksen työelämäeksku Suomen Pankkiin 20.10.

Syksyn ensimmäinen työelämäekskursio järjestetään Suomen Pankkiin torstaina 20.10. KLO 15:00.

Pääsemme tutustumaan keskuspankin viestinnän osastoon ja kuulemme pankin työmahdollisuuksista. Tason alumni Vappu Ikonen on myös lupautunut kertomaan meille työskentelystään Suomen Pankissa asiakirjapalvelupäällikkönä ja omasta työhistoriastaan.

Ilmoittauduthan ekskulle lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen ona.vuorjoki[at]helsinki.fi. Ilmoittautuminen alkaa huomenna perjantaina 7.10. klo 12:00 ja loppuu keskiviikkona 12.10. klo 12:00. Ilmoittautua kannattaa kuitenkin hyvissä ajoin, sillä paikkoja on rajoitettu määrä!

Jos jostain syystä et ilmoittautumisen jälkeen pääsekään tulemaan, ilmoitathan siitäkin yllämainittuun osoitteeseen.

Terveisin,

Ona ja Riina, Tason ja Polhon työelämä- ja alumnivastaavat

Fukseille tiedoksi: Työelämäekskuilla vieraillaan paikan päällä yrityksissä, järjestöissä ja missä milloinkin tutustumassa yhteiskuntahistorian alumnien työelämään. Aikaa kannattaa varata korkeintaan muutama tunti ja mukaan ottaa rutkasti hyviä kysymyksiä. Jo fuksivuonna on hyvä osallistua ekskuille, saadakseen tuntumaa siihen, mitä meistä sitten ISOINA tuleekaan.