Presidentinvaalipaneeli 20.1. klo 18

Yhistys ry yhdessä Tason ja Polhon kanssa kutsuu niin alumnit kuin opiskelijatkin seuraamaan presidentinvaalipaneelia Uuden ylioppilastalon Mannerheim-saliin (5.krs.) perjantaina 20.1. tasan klo 18.

Tilaisuuden teema on “Mitä opimme presidentinvaaleista 2012?”. Luvassa vapaamuotoisempaa keskustelua, virvokkeita ja mielenkiintoisia näkemyksiä omilta alumneiltamme.

Paneelikeskustelijoina Helsingin Sanomien toimittaja Unto Hämäläinen, Talouselämän toimittaja Sami Rainisto, Nelosen toimittaja ja Politiikantoimittajat Ry:n puheenjohtaja Pasi Tuohimaa sekä YLE uutisten politiikan toimituksen päällikkö Riikka Uosukainen. Keskustelua vetää Alma Median politiikan toimittaja Toni Viljamaa.

Tule siis mukaan kuuntelemaan, esittämään teräviä kommentteja ja tapaamaan alumneja!