Kesätyöillanvietto alumnien kanssa 8.2.

Hei kaikki!

Taso ja Polho järjestävät yhteistyössä alumnien Yhistys ry:n kanssa kesätyöillanvieton ensi viikon keskiviikkona 8.2. klo 18 alkaen Rautatieaseman Pullman-baarissa (2.krs). Tarkoitus on viettää iltaa yhdessä alumnien kanssa rennommissa merkeissä mutta varmasti kaikkia kiinnostavan aiheen parissa.

Illan aikana on mahdollisuus saada vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin työllistymisestä alan työpaikkoihin, erityisesti alan kesätöihin. Paikalle tulevat alumnit ovat erittäin valmiita itse kertomaan monipuolisesti työelämävaiheistaan, joten tapahtumaan voi hyvin tulla vaikka vain kuuntelemaankin. Voit myös tuoda mukanasi oman CV:si ja saada siitä palautetta ja vinkkejä alumneilta. Kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi!

Sitten vielä tiiviimmin:

mitä: kesätyöillanvietto alumnien kanssa
missä: Ravintola Pullman bar, rautatieasema
milloin: keskiviikko 8.2. klo 18 alkaen

Tervetuloa sankoin joukoin mukaan!

Lämpimin terveisin,

Matti ja Riina, Tason ja Polhon työelämävastaavat