Käänteishissasuunnistus 16.4.

Polhon, Tason, Fibulan, Historicuksen ja Kronoksen fuksit ylpeänä esittävät: Käänteishissasuunnistus 2012!

Jälleen kerran fuksit pyrkivät pitämään hauskaa vanhempien opiskelijoiden kustannuksella, kun rastikierros maanantain megamenopäivän ratoksi starttaa SENAATINTORILTA klo 16. Helsingin keskustan alueella kierretään jälleen joukkueina ja luvassa on huippuhauskaa poikkitieteellistä menoa sekä haasteellisia koitoksia. Tapahtuman jatkot vietetään n. klo 20:30 alkaen Uuden Ylioppilastalon Humanistiklusterilla, jolloin julistetaan myös voittajoukkue. Suunnistuksen teemaksi on kehityksen käänteishengessä valikoitunut TAANTUMA.

Kaikki siis haalarit päälle ja suunnistamaan! Mukana häärii myös kansainvälinen ystävämme ISHA!

Siis kertauksena:
Mikä: KÄÄNTEISHISSASUUNNISTUS
Milloin: Maanantaina 16.4 klo 16 alkaen.
Missä: Helsingin keskustassa. Lähtö Senaatintorilta.
Jatkot: Klo 20:30 alkaen Humanistiklusterissa (Uudella Ylioppilastalolla)

Vanhemmat opiskelijat, tervetuloa.
Fuksit, it’s payback time.

Rakkaudella,
Tason, Polhon, Kronoksen, Historicuksen ja Fibulan fuksit