Polhon ja VOOn Oktoberfest-sitsit

Syksyisen saksalaisen kiiman huipentuma on jälleen saavuttamassa Suomen! Jos rintasi hölskyvät, kalja himottaa ja makkarat maistuu, on aika mankeloida kaapinperällä vuoden lojuneet nahkahoususi ja raahata ne Alinaan!

Nimittäin Polhon ja VOOn jo eeppiseksi syysperinteeksi muodostuneet Oktoberfest sitsit ovat jälleen räjäyttämässä Uuden ylioppilastalon katon ilmaan! Ilmoittautuminen tapahtuu e-lomakkeella, joka aukeaa ensi keskiviikkona (15.10.) klo 12. Tilaa on neljällekymmenelle nopeimmalle polhomieliselle, sekä neljällekymmenelle nopeimmalle VOOlaiselle. Sitsit kustantavat 15/12 euroa.

Polho ja VOO suosittelevat lämpimästi asiaankuuluvaa pukeutumista!

PS. Mahdollisuus myös saunomiseen alasaunalla!

Mitä: Oktoberfest sitsit
MISSÄ: Alina-salissa
Milloin: 28.10.
Miksi: Koska hapankaalit nahkahousuissa!

————————–——————

The climax of German autumnfever is now here in Finland! It´s time to find your old leatherpants and come to Alina-hall in New Studenthouse.

Epic autumntradition of Polho and VOO is here again and will blow your mind! The sitsit-party with Oktoberfest theme is the one you just can´t miss! Registration to the party starts 15.10. at 12 and its done with e-form that will appear in this event and in email. There is room for 40 people from VOO and for 40 from Polho. The price is 15/12 euros.

VOO and Polho recommend dressing according to the theme!

WHAT: Sitsit-party with Oktoberfest theme
WHERE: in Alina-hall in New Studenthouse