Vaalikokous 29.11. klo 18.30

Poliittisen historian opiskelijat Polho Ry. kokontuu valitsemaan vuoden 2012 hallituksen ja muut toimijat yhdistyksen vaalikokouksessa tiistaina 29.11.2011 kello 18.30 alkaen.

Kokous pidetään Uudella Ylioppilastalon (Mannerheimintie 5A) Kannuvalajien klusterin Weber-huoneessa (3.krs, Alina-kerros).

Yhdistyksen sääntöjen mukaan vaalikokous pitää pitää marraskuun puolenvälin ja joulukuun puolenvälin välisenä aikana.
(Säännöt nähtävillä
täällä

).

TUTUSTU SÄÄNTÖMUUTOSEHDOTUKSEEN ESITYSLISTAN JÄLKEISESSÄ LIITTEESSÄ.

Jos olet kiinnostunut hallitustoiminnasta, Poleemi-lehden päätoimittajuudesta tai mistään muusta Polhoon liittyvästä, kannattaa tutustua yhdistyksen toimintaan nettisivuilla tai tulla kysymään lisätietoja nykyisiltä ja entisiltä hallituslaisilta, sekä päätoimittajilta. Hyvä mahdollisuus on vielä edellisenä iltana Yhiksen saunaillassa Sivistyksellä!

Tervetuloa,

Ilari Leskelä
Puheenjohtaja 2011
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry

ESITYSLISTA

Polho ry:n vaalikokous 2011
Aika: tiistai 29.11.2011 klo 18.30->
Paikka: Uusi Ylioppilastalo, Marx

1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys

5. Valitaan hallituksen puheenjohtaja sekä 6-11 hallituksen jäsentä

6. Valitaan yhdistyksen lehden päätoimittaja(t)

7. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat

8. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut ja esille tulevat asiat

8.1. Valitaan hallituksen virkailijat vuodella 2012
8.2. Sääntömuutosehdotus, Ks. Liite
8.3. Muut esille tulevat asiat

9. Kokouksen päättäminen

LIITE:

Yhdistyksen sääntöihin ehdotetaan lisättävän erillisenä opintovastaavan valinta vaalikokouksessa.
Opintovastaava toimii opiskelijoiden pääsääntöisenä edunvalvojana oppiaineessa, joten erillinen valinta mahdollistaa pätevän henkilön valitsemisen koko jäsenistön kannatuksella. Näin ei hallituksen sisäinen paikkajako enää vaikuta opintovastaavan määräytymiseen.
Opintovastaavalla viitataan tässä sääntöihin kirjaamattomaan 1.opintovastaavaan. Hallitus voi keskuudestaan edelleen valita 2. opintovastaavan mikäli katsoo tämä tarpeelliseksi.

Ehdotetut muutokset yhdistyksen sääntöjen kohtiin:

5. Hallitus
Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vaalikokouksessa valitut puheenjohtaja, opintovastaava ja 5-10 muuta varsinaista jäsentä.

10. Varsinaiset kokoukset
Yhdistyksen vaalikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

5. Valitaan hallituksen puheenjohtaja, opintovastaava sekä 5-10 hallituksen jäsentä.