Laitosottelu keskiviikkona 6.5. klo 16.00 Kaisaniemen kentällä

Perinteinen jalkapallo-ottelu opiskelijoiden ja laitoksen henkilökunnan välillä lähestyy kovaa vauhtia. Vuoden 2009 Yhis Cupin kohtalo ratkaistaan ensi keskiviikkona klo 16 Kaisaniemen kentällä pelattavassa tiukassa väännössä, josta ei taistelua, kannustusta, hienoja suoritusta ja lämmintä urheiluhenkeä puutu!

Kaikki opiskelijat ovat äärimmäisen tervetulleita ja kaivattuja seuraamaan ja pelaamaan laitosotteluun. Laitoksen suunnalta kuuluu, että heidän kokoonpano on jo kymmenen pelaajan kokoinen, joten opiskelijoiden on myös aktivoiduttava!

Myöskään kannustusjoukkojen osalta emme saa jäädä kakkoseksi, viime vuonnahan laitos otti tällä osastolla selvän niskavoiton opiskelijoista suunnitelluine koreografioineen, upeine tifoineen ja kuulivine chantteineen.

Saavu siis Kaisaniemen kentälle keskiviikkona klo 16 katsomaan ja ratkaisemaan, miten tänä vuonna käy! Jos et pääse seuraamaan itse ottelua, niin tervetuloa ottelun jälkeen n. klo 18 alkaen Kuppalan pihalle perinteiseen Grilli & Kalja -iltaan viettämään vapaamuotoisempaa aikaa laitoksen henkilökunnan kanssa ja antamaan palautetta laitoksen opetustarjonnasta.