Hissasitsit: Tuhannen ja yhden yön tarinoita 27.3.2015

Perinteiset ja kauan odotetut hissasitsit ovat jälleen täällä! Tämän vuoden hissasitseillä on siis teemana tuhannen ja yhden yön tarinat, joten sitsit tulevat olemaan erittäin värikkäät ja mielikuvitukselliset. Pukeuduitpa sulttaaniksi, prinsessaksi, Sinbadiksi tai taikalampuksi, on tämä hyvä tilaisuus tutustua oman ainejärjestön ulkopuolisiin historian opiskelijoihin sekä heidän napatanssiriitteihinsä. Paikalle saapuu menneisyyden profeettoja yliopiston eri kalifaateista: Kronoksesta, Polhosta, Tasosta, Eidoksesta sekä Historicuksesta.

Cocktailtilaisuus alkaa 18.30, ja itse sitsit 19.00. Sitsien jälkeen Alinassa alkavat jatkot, jotka kestävät ilta yhdestätoista neljään. Bileet jatkuvat ”koko tien” merkeissä ALASAUNALLA, joka on varattuna 23-07.

Sitseille voit ilmoittautua e-lomakkeella. Jokaiselle ainejärjestöllä on oma paikkakiintiönsä, joten on syytä toimia ripeästi!

Ja vielä tiivistettynä:

MISSÄ? Alina-sali, Uusi ylioppilastalo (Mannerheimintie 5A)
MILLOIN? 27.3. klo 18:30
MITÄ MAKSAA? Alkoholiton 12e/Alkoholillinen 14e
MIKSI? Koska YÖT ARABIAAAAAN!!!

CategoriesUncategorized