Yhiksen mafiapikkujoulut 14.12.2011 klo 18

Ciao a tutti!

Tervetuloa maailmankausien intensiivisimpään välienselvittelyyn! Vuosien “tervehenkisen” kilpailun jälkeen Tasopranoksen ja Polheonen mafiaperheet ovat todenneet Valtsikan kivijalassa sijaitsevan Coppolan salakapakan käyneen liian pieneksi kahdelle alamaailman jättiläiselle. Mafiaperheiden kummisedät, Capo Criminit Don McNeill ja Umberto Carlo Cecconen ovat kutsuneet joukkonsa puolueettomalle maaperälle Alinaan valitakseen klaanilleen uuden Capo di tutti capin, Capo Yhizinin.

Kunnioita Cosa Nostraa ja pukeudu parhaimpiisi! Turvataksesi selustasi varaa mukaasi muutaman liiran arvoinen lahjuspaketti suojelurahaksi, jonka mafiapukki jakaa väkensä kesken. Ota kehiin myös hikipyyhkeesi, sillä alamaailman kuumimmat välienselvittelyt käydään Uuden infernaalisen kuumassa alasaunassa! Tarjolla glögia, piparia ja fuksi…eiku muuta hyvää.

Yhizinin fuksikimara toivottaa kaikki perheenjäsenet lämpimästi tervetulleeksi karkeloimaan kanssamme, ethän ole pentito!

Myös muille Valtsikan Falconeille avoimet jatkot kello 23 alkaen.

Siis?
Milloin: Keskiviikkona 14.12.2011 klo 18 alkaen (alkaa puurolla, tule siis ajoissa)
Missä: Uuden Ylioppilastalon Alina-sali (Mannerheimintie 5, 3krs)
Mitä: Puuroa, hupaisaa ohjelmaa, hauskanpitoa…

Briefly in English:
Welcome to the Mafia Xmas Party at the New Student House! The ultimate celebrazioni will start at 6 pm. In case you feel like going to sauna, please take a towel with you. Santa will be visiting, so kindly bring a small present with you (2EUR)!