Kysely poliittisen historian opinto-ohjauksesta

Tiedekunnan opintoasiaintoimikunta kerää palautetta oppiaineiden opinto-ohjauksesta, erityisesti siitä missä jasioissa ja minkälaista ohjausta opiskelijat kaipaavat.

Pyydänkin nyt teitä pol. hissan opiskelijoita vastamaan/kommentoimaan alla olevien kysymysten perusteella allekirjoittaneelle s-postin (eetu.jokela[at]helsinki.fi) välityksellä. Kerätty palaute kootaan ja ohjataan nimettömänä edelleen opintoasiaintoimikunnalle. Toivottavasti mahdollisimman moni vastaisi!

1. Minkälaisissa asioissa ja ohjauksen muodoissa koetaan olevan eniten puutteita ja kehittämisen tarvetta? Miten näillä alueilla ohjausta voisi parantaa?
  2. Minkälaista HOPS-ohjausta ja opettajatuurointia odotat? Entä tutkielmien ohjaus?
  3. Mikä opinto-ohjauksessa on ollut hyvää, mitkä käytännöt ovat toimineet?

Terveisin,
opintovastaavanne Eetu