Ratkaisumallit

Maanantain 9.1. koulutuksessa käytiin läpi erilaisia malleja. Esittelyn tarkoituksena oli tehdä näkyväksi erilaisia tapoja suhtautua muutokseen ja niiden seurauksia käytännön kasvatustoimintaan. Mallit ovat ladattavissa pdf-tiedostona. Esitellyt mallit voi hyvin jättää käyttämättäkin. Käytännön esimerkki tai pienimuotoisen kokeilun selkeä kuvaus voi olla paras malli. Arkinen ja tavallinen tilanne ovat hyvä lähtökohta.  Provosoiva tai hämmentävä kuvauskin voi ruokkia hedelmällisiä mielikuvia. Valokuvia, lasten tai vanhempien kuvauksia voi myös käyttää.

One thought on “Ratkaisumallit

1. Kiitos 9.1. koulutuksesta. Tuntui, että malleja on liikaakin. Olisi ollut niin helppoa, jos meille olisi vain määrätty joku malli. Mutta onneksi näin ei tehty. Luovuus tässäkin tianteessa voi saada aikaan jotain ihan uutta!