Jääkausijuhlat

Tervetuloa viettämään kanssamme Vasaran 75. Jääkausijuhlia!

Juhlat järjestetään perjantaina 21.3. Physicumissa geologian valopihalla (Gustaf Hällströmin katu 2A).

Juhliin voit ilmoittautua osoitteessa: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/49340/lomake.html
Hoidathan ilmoittautumisesi piakkoin, sillä ilmoittautuminen päättyy perjantaina 14.3 klo 16.00.

Juhlat maksavat 44/48€ (alkoholiton/alkoholillinen), pelkät jatkot 5€ (sis. juoman). Menun näet linkin takaa.
Pukukoodi: juhlava pukeutuminen, akateemiset kunniamerkit.

Itse juhla alkaa klo 19.00 ja kestänee n. klo 23.00 asti, jolloin siirrymme Uudelle ylioppilastalolle Alina -saliin (Mannerheimintie 5A, 3. kerros) jatkamaan. Sekä jatkoilla, että juhlissa on mahdollisuus ostaa virvokkeita, joten varaathan mukaasi käteistä. Alinalla saamme olla klo 04.00 asti, josta on vielä mahdollista siirtyä Alasaunalle (Mannerheimintie 5A) lämmittelemään loppuyöksi. Sillistä ei tänä vuonna järjestetä.

Vasaran opiskelijajäsenille aveceineen ja muiden opiskelijajärjestöjen edustajille tarkoitettu Cocktail -tilaisuus juhliin alkaa Physicumissa geologian osaston kivikartalla klo 18.00. Tilaisuudessa on tarjolla boolia.