Pöytäkirjat

10. Karavaanin logon päivitys
  11. Halloped-vaalit + ketkä haluu ehdolle + miten toimitaan
  12. Tulevasta syyskokouksesta päättäminen
  13. Kulttuuriviikko + Vellun bändin esiintyminen 1. tai 4.11.
  14. Ilmoitusasiat
  15. Muut esille tulevat asiat
  16. Seuraavasta kokouksesta päättäminen
  17. Kokouksen päättäminen

1. Kokous avattiin klo 16.14.
  2. Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.
  3. Asialista hyväksyttiin sellaisenaan.
  4. Joonas Kirsi kertoi Yamagatalaisten vierailusta täällä ja jatkosuunnitelmista. Yamagatan yliopiston kanssa on suunnitteilla pidempiaikaista yhteistyötä. On puhuttu, että vuorovuosin Yamagatalaiset tulisivat tänne, ja me menisimme sinne vierailulle. Yamagatan-matkaa suunniteltiin ensi vuoden elokuuksi. Spekuloitiin mahdollisia apurahoja HYYltä tai muualta. Sonja Skoglund, Salla Konttila ja Taija Kanerva lupasivat ottaa selvää apurahoista. Sovittiin, että asiasta kokoustetaan lisää ensi vuoden alussa. Projektin johtaja päätetään seuraavassa kokouksessa.
  5. Fuksiristeily järjestetään 24.–25.10. Laivamatka + hotelli maksaa 53€. Vierailu Sakun tehtaalle maksaa 12-20€.
  6. Tällä hetkellä Karavaanilla on kerhohuoneelle vain yksi avain, joka on puheenjohtaja Mia Meren hallussa. Päätettiin tilata 5kpl. Anna-Kaisa Tirkkonen hoitaa tilaamisen.
  7. Karavaanin pikkujoulut järjestetään 10.12 Rauhanasemalla. Tapahtuma kustantaa 570 €. Osa rahoituksesta saadaan laitokselta, määrää ei ole vielä sovittu. Maria Kornienko kutsuu fuksit pikkujoulukokoukseen 14.10. klo 18.
  8. Keskusteltiin japanin professuurin virantäytöstä. Ainejärjestö on asiassa opiskelijoiden takana.
  9. Maskotti Joonas Kirsi on ollut söpö ja edustanut Karavaania olemassaolollaan. Tilavastaava Anna-Kaisa Tirkkonen on käynyt tilavastaavien kokouksissa. Parhaillaan on menossa kerhotilan kalusteiden hankinta. Uusi opintovastaava Maria Kornienko aikoo ottaa yhteyttä edelliseen tilavastaavaan. Jäsenrekisterivastaava Jenni Pensikkala päivittää jäsenrekisteriä vuoden lopussa.
  10. Laitosuudistuksen myötä myös Karavaanin logo vanhentuu. Mia Meri esitteli ehdotusta uudeksi logoksi, mutta päätöstä ei tehty vielä. Asiaan palataan myöhemmin.
  11. Mia Meri selitti mikä on Halloped ja miten vaaliprosessi toimii. Halloped-vaaleihin ehdokkaiksi aikovat asettua Mia Meri, Niina Lätti ja Turo Ylitalo.
  12. Syyskokous päätettiin pitää 12.11. klo 18.
  13. Vellun bändi ei pääse kulttuuriviikolla esiintymään. Sen sijaan päätettiin järjestää halloweenbileet Alinalla 1.11. Bileitten järjestämisestä vastuussa on Taija Kanerva, Veli-Matti Palomäki lupasi auttaa. Kulttuuriviikon nimissä muutkin järjestöt kutsutaan. Bileissä on horror- ja halloween-naamiaisteema.
  14. Ilmoitusasioita ei ollut.
  15. Huikkahölkkä järjestetään 14.11. klo 15 alkaen. Tapahtumasta vastuussa on Veli-Matti Palomäki. Haalarien hankinta on hyvässä vaiheessa, ja sponsoreita on jo useita. Mia Meri lupasi ottaa ensi viikolla selvää, mitkä Karavaanin kerhot aikovat edelleen toimia. Matkakerhon suunnittelu on edelleen kesken. Arkeologian opiskelijat haluaisivat järjestää Karavaanin kanssa yhteissitsit. Karavaanin kahvihuoneelta löytyi Laulava Karavaani -kansio, mikä ilahdutti paikallaolijoita.
  16. Seuraava hallituksen kokous pidetään 15.10. klo 18.
  17. Kokous päätettiin klo 18.14.