Klaara-verkostolle uusi ohjausryhmä kaudelle 2023-2025

Klaara-verkostolle on 15.11.2022 valittu uusi ohjausryhmä kaudelle 2023–2025. Uudessa ohjausryhmässä ovat mukana seuraavat tahot ja niitä edustavat henkilöt (aakkosjärjestyksessä):

• Helsingin yliopisto, kääntämisen ja tulkkauksen maisteriohjelma: Päivi Kuusi
  • Helsingin yliopisto, suomen kielen opintosuunta: Tiina Onikki-Rantajääskö
  • LL-Center: Johanna Rutenberg
  • Savonia-AMK, sosiaali- ja terveysala: Soilimaria Korhonen & Kukka-Maaria Raatikainen
  • Selkokeskus: Leealaura Leskelä
  • Tampereen yliopisto, Kielten yksikkö: Camilla Lindholm & Idastiina Valtasalmi
  • Tampereen yliopisto, Monikielisen viestinnän ja käännöstieteen maisteriohjelma: Anne Ketola
  • Väitöskirjatutkijat: Eliisa Uotila (Helsingin yliopisto)

Onnittelut uusille ohjausryhmäläisille!

Ohjausryhmän valintaprosessista lähetettiin viesti verkoston sähköpostilistalle 3.10.2022. Lisätietoa Klaara-verkoston toiminnasta uuden ohjausryhmän aikana tulossa verkoston sähköpostilistan kautta. Voit liittyä listalle tässä.