Hallitus 2008

Antti Korhonen, Puheenjohtaja
antti.z.korhonen [at] helsinki.fi, puh. 0408294941

Fuksi-05, Keminmaa

Pohjoisen poika tuo vankkaa parlamentarismia Polhoon ja hoitaa järjestön diplomaattisuhteita vahvalla edustuksella yön tunteina. Antti on vahva ja ahkera johtaja, joka antaa mielipiteille sijaa.

Minna Kuisma, Taloudenhoitaja
minna.kuisma [at] helsinki.fi

Fuksi-06, Puistola

Minna hillitsee ja kaitsee hallituksen hulinaosastoa taloudenhoitajana rauhallisesti ja mukavasti ja on hallituksen järjen ääni, mutta osaa kuitenkin hauskanpidon salat ja valloittaa hymyllään.

Leena Poikolainen, Sihteeri-tiedottaja
leena.poikolainen [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Kallavesi

Hallituksen kuopilaiskaunotar ja terävä sihteeri tulee loistavasti toimeen kaikkien kanssa ja on ahkera tiedottaja. Leenan muistiinpanotekniikka on täydellinen ja sitä tahdittaa älykkäät kommentit.

Antti J. Lehtinen, 1. opintovastaava, varapuheenjohtaja
antti.j.lehtinen [at] helsinki.fi

Fuksi-06, Länsi-Pasila

AJ, tuo julma ja kunnianhimoinen myllyttäjä on hallituksen kantavia voimia, mutta tunnetaan myös vannoutuneena huumorimiehenä, yhiksen Orbiksena ja rotsina jätkänä, iha läpäl!

Henrik Kallio, 2. opintovastaava
henrik.kallio [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Karjaa

Henkka, Karjaan lahja Klixin synkkiin aamuihin, tykkää pärähdellä ihan levy kutosella ja rakastaa naiskauneutta. Mielikuvitus juoksee omia polkujaan ja johtaa mitä psykedeelisimpiin lempinimiin.

Riikka-Maria Illman, Sisäsuhde- ja tasa-arvovastaava
riikka.illman [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Maununneva

Riikka, tai tuttavallisemmin Rickey-Marie, on intohimoinen diktaattori ja poliittisesti korrekti suhdevastaava, mutta hallitsee myös glamöröösin biletyksen.

Pekka Räsänen, Ulkosuhde- ja virkistysvastaava
pekka.rasanen [at] helsinki.fi

Fuksi-06, Katajanokka

Pekka, yliopistoelämän konkari, osaisi P-Alinaan ja takaisin unissaankin. Lempeän hallituksen nestorin luota fuksinkin on hyvä herätä. Aktiivinen suhdevastaava tuntee laajalti historianopiskelijoiden kenttää.

Sampo Lindgren, Työelämä- ja yrityssuhdevastaava
sampo.lindgren [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Kempele

Sampo, alkuvoimainen pohjan poika, jatkaa Nurmen-Korhosen perinnettä Polhossa ja on rauhallinen suomalainen mies, joka kuitenkin sytyttää naiset veikeällä hymyllään.

Anna Louko, KV- ja ympäristövastaava
anna.louko [at] helsinki.fi

Fuksi-06, Espoo

Matkanjohtaja Anna on tunnettu hauskasta puhetavastaan ja tekee järkeviä ratkaisuja painavalla äänellä. Tuutorina Anna myös johdatti fuksit turmiollisen yliopistoelämän syövereihin.

Antti E. Lehtinen, Juhlavastaava
antti.e.lehtinen [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Länsi-Pasila

Hallituksen toinen Antti Lehtinen, ”Esis”, on leppoisa ja hyväntuulinen säbäjäbä, joka verhoutuu sitsatessaan ainoastaan thaisilkkiin ja on yön silmässä loppumattoman energinen partipartiboi.

Anni Mäkeläinen, Kulttuurivastaava
anni.makelainen [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Hyvinkää

Annin, Polhon lintusen lirkuttelijan (-Henkka), pipo ei ole liian tiukalla ja hän onkin liittynyt vahvasti hulina-porukkaan. Annista jää mieleen vahva argumentointi ja ulosanti ja myös kulttuuriyhteistyö Tason kanssa toimii ihailtavasti.

Toivo Martikainen, ATK- ja urheiluvastaava
toivo.martikainen [at] helsinki.fi

Fuksi-07, Kumpula

Toivo, Torspon oma banaanipoika, on osa yhiksen jalkapalloääriliikettä ja tuleva Venäjän suurlähettiläs, jonka tunnuslauseisiin kuuluu ”brenkkuu ja hulinaa!”