YHIS YLPEÄNÄ ESITTÄÄ… KEVÄTSITSIT 2009

Opiskelijan kevätkausi päättyy ihanan kesäiseen juhlintaan, kun kevätsitsit valtaavat Uuden ylioppilastalon Alina-salin keskiviikkona 20.5. klo 18.30 alkaen. Sitseillä syödään kesäistä ruokaa, lauletaan keväisiä lauluja, tanssitaan ja nautitaan kevätkauden päätösbileiden haikeasta, mutta hauskasta tunnelmasta. Paikalle saapuu myös livebändi soittamaan tanssimusiikkia, jotta kukkamekkoiset tytöt ja henkselein varustautuneet pojat (tai päinvastoin) voivat esittää parhaita liikkeitään tulikuumalla tanssilattialla.

Sitsien ja tanssien jälkeen siirrytään jatkoille myöhemmin ilmoitettavaan paikkaan ja jatkojenjatkot juhlitaan kesäiseen tunnelmaan sopien legendaarisella HYY:n alasaunalla. Ajankohta ei voisi olla parempi, sillä sitsien jälkeinen päivä on helatorstai, jollloin tuskin kellään on ainakaan töitä.

Hintakaan ei päätä huimaa, sillä sitsit maksavat vain 13 euroa (alkoholillinen menu) tai 9 euroa (alkoholiton). Ilmoittautuminen sitseille alkaa maanantaina 4.5. klo 12 sähköpostitse Satu Välisalmelle ( satu.valisalmi@helsinki.fi ). Ilmoitathan viestissä, nautitko kala- vai kasvisruokaa, valkoviiniä vai olutta tai valitsetko alkoholittoman vaihtoehdon.

Näitä juhlia et halua missata!

Vielä kerran ennen kesää!

Tee se, mikä vain on oikein!

Terveisin
Polhon ja Tason hallitukset