Vierailu Debating Societyyn 27.4. klo 18.30

Koska ulkomaalaisia opiskelijoita ei näy meidän tapahtumissamme, niin mennään tutustumaan heidän aktiviteetteihinsä.
DebSocin vetäjän kanssa on sovittu vierailupäiväksi tiistai 27.4. klo 18.30.
Paikka on Uuden 4. kerroksessa, Cajsassa.

Tervetuloa tutustumaan korkeatasoiseen opiskelijaväittelykerhoon kansainvälisessä hengessä!

Debating Society:

University of Helsinki Debating Society (UHDS) on nimensä mukaisesti Helsingin yliopiston piirissä toimiva väittelyseura. Emme harrasta mitä tahansa kinastelua, vaan väittelemme käyttäen kansainvälisiä sääntöjä, jotka perustuvat Britannian parlamentaariseen käytäntöön. Samoja sääntöjä, tai niiden muunnelmia, käytetään väittelyseuroissa ympäri maailman. Suomessa väittelykulttuuri on vasta lapsen kengissään, mutta esimerkiksi Baltian maissa on paljonkin väittelyseuroja, Läntisestä Euroopasta puhumattakaan. Väittelemme sekä englannin, että suomen kielellä osaksi näiden ulkomaisten seurojen kanssa kilpailua silmälläpitäen, ja osaksi koska se on kivempaa.

Lisää: http://www.helsinkidebating.org/

Keväisin terveisin,