Yhissähly

Syksyn toinen sähläyskerta koittaa!
Eli LAUANTAINA KELLO 16 kaikki pelailemaan rennossa seurassa Hallintorakennukselle (Fabianinkatu 20C)!

Etenkin innokkaita FUKSEJA kaivataan haastamaan vanhat ja väsyneet opiskelijat. Ja muistathan, että pelailu ei vaadi rahallista panostusta ja mailojakin löytyy paikan päältä.

Älä siis epäröi, vaan tule kohottamaan kuntoasi ja nauttimaan liikunnan riemusta!

Ilmoittaudu osoitteessa http://www.doodle.com/e44e8bep9vnnzazx

Mikäli lauantaiaamuna kello 10 ilmoittautuneita on vähintään 6, pelit pelataan. Jos tarpeeksi pelaajia ei ilmoittaudu, tulee sähköpostiin viesti pelien peruuntumisesta.

“Mikä ihmeen yhissähly? Yhissäbä on mitä mainion tapa viettää lauantai-iltapäivää hyvässä seurassa ja pitää samalla yllä opiskelijaelämän rapauttamaa ruumiillista kuntoa. Pelit pelataan hallintorakennuksella, Päärakennusta vastapäätä, osoitteessa Fabianinkatu 20. Mailoja saa lainaksi paikan päältä. Kaikki messiin, fuksit ja vanhukset! Eikä maksakaan mitään!”

Terv. Essi