Vaihtopaneeli 2011

Oletko miettinyt vaihtoon lähtemistä? Haluatko terävöittää kielitaitojasi? Kyllästyttääkö Suomi ja tarvitsisit piristystä ulkomailta? Haluatko kokea millaista on opiskelijaelämä myös Suomen ulkopuolella?

Jos vastasit kysymyksiin kyllä, tule kuuntelemaan Yhiksen entisten vaihto-oppilaiden kokemuksia ja viisaita neuvoja keskiviikkona 23.2 klo 16 tiedekunnan kokoushuoneeseen!

Vaihtopaikkojen täyttö lukuvuodelle 2011-2012 on paraikaa käynnissä, joten nyt on hyvä aika miettiä ja päättää haluaisitko ensi vuonna olla mm. Espanjan lämmössä tai Saksan kulttuurivilskeessä.

Vaikket olisikaan haluamassa ulkomaille vaihtoon, tule paikalle kuitenkin. Tarjolla on maukkaita maistiaisia sekä hyvää seuraa ja vapaata keskustelua.

Vieraita kehoitetaan ottamaan mukaan runsaasti avointa mieltä ja kysymyksiä
vaihtopaneelisteillemme, jotka ilmoitetaan myöhemmin!

Mikä: Vaihtopaneeli 2011
Missä: Tiedekunnan kokoushuone