HOL-kevätseminaari Joensuussa

“Historioitsijat työelämässä”

• Mihin olet matkalla?
  • Mille alalle aiot työllistyä?
  • Kaipaatko uusia ideoita opintoihisi?
  • Haluatko tutustua muihin historian opiskelijoihin?

Joensuun historian opiskelijoiden ainejärjestö Varnitsa, toivottaa Suomen kaikki historiaa opiskelevat toverinsa tervetulleeksi lauantaina 12.3.2011 Historian Opiskelijain Liiton kevätseminaariin Pielisjoen helmeen Joensuuhun.

Seminaarissa ovat puhumassa historiasta eri työelämän aloille valmistuneita
ammattilaisia, jotka jakavat opiskelijoille tarinansa miten päätyivät siihen missä ovat nyt. Ehkä löydät heidän kertomuksistaan uuden suunnan opiskeluillesi ja tulevalle työurallesi.

Tule siis kuulemaan, jakamaan omat näkemyksesi, tutustumaan uusiin ihmisiin sekä tietysti Joensuuhun!

Seminaari alkaa lauantaina kello 11 ja seminaaripaikkana toimii Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampuksen Metria-rakennuksen luentosalissa M101, Yliopistokatu 7. Metrialla pääset kaiken muun lisäksi nauttimaan nostalgisesta 1980-luvun punatiilirakentamisesta parhaimmillaan. Mukaan tarvitset vain makuupussin, makuualustan ja/tai runsaasti seikkailumieltä. Ulkopaikkakuntalaisille yöpymiseen on varattu Kaislakatu 10:ssä
sijaitseva Skarppi, niin perjantai kuin lauantai yöksi.

Lisätietoja seminaarista Jyrki Puikolta, jpuikko[at]student.uef.fi.

Ilmoittautumiset 10.3.2011 mennessä ainejärjestösi HOL-vastaavalle! (Polho: anna.ek.niemi[at]helsinki.fi)