Käänteissuunnistus

Kronos, Historicus, Polho, Taso, Fibula, Eidos sekä ISHA järjestävät perinteisen käänteissuunnistuksen kaikille historia aineiden vanhemmille opiskelijoille (kaikki muut paitsi fuksit). Tänä vuonna tapahtuma järjestetään 23.4 klo 15.30 alkaen. Kokoonnumme Kaisaniemen puistoon joukkueiden ja ohjeiden jakamista varten. Lähtö tapahtuu klo 16.00.

Fuksit pääsevät mukaan järjestämään rasteja, joten ota yhteyttä järjestösi tapahtumavastaavaan, jonka pitäisi tietää rastitoiminnan järjestämisestä. Älä missään tapauksessa jätä suunnistusta väliin vain koska suunnistaminen on vain vanhemmille opiskelijoille ja rastien vetäminen on fuksien hommaa, rastien veto tulee varmasti olemaan paljon hauskempi osa.

Muista vetää haalarit niskaan!

Suunnistuksen jälkeen n. klo 22 alkaen jatkot vielä julkistamattomassa keskustan baarissa, lisätietoa tästä tulee myöhemmin.

MITÄ: Käänteissuunnistus vanhemmille opiskelijoille, fuksit pitävät rastit
MISSÄ: Lähtö Kaisaniemen puistosta, altaan edestä
MILLOIN: ti 23.4 klo 15.30 (lähtö klo 16.00)
MITÄ MUKAAN: hyvä fiilis, haalarit.

CategoriesUncategorized