Jouluiset oppiainekahvit

Syksyn kaksi periodia ovat jo ehtoopuolella, joten on hyvä hetki istua alas ja antaa palautetta menneistä opinnoista sekä kartoittaa tulevan kevään opintoja ja muutoksia. Polhon oppiainekahvit järjestetään siis 16. joulukuuta kello 13-15 Kuppalassa, jonne ovat tervetulleita kaikki polholaiset ja polhomieliset. Lounaan jälkeen on hyvä hetki piipahtaa Kuppalassa, koska tarjolla on tuoretta kahvia ja pullaa.

Oppiainekahveilla keskitytään tällä kertaa asioihin, jotka koskettavat ensisijaisesti Polhon opiskelijoita, eli laajat kandit ja muut laajat uudistukset yliopiston sisällä eivät kuulu keskeiseen sisältöön. Tarkoitus on siis antaa palautetta syksyn opinnoista; mikä oli hyvää ja mitä olisi voitu tehdä paremmin. Paikalla on oppiaineen henkilökuntaa, joten nyt on hyvä hetki tutustua heihin, mikäli aikaisemmat kontaktit ovat jääneet vähäisiksi. Tarkoitus on myös kertoa kevään mahdollisista muutoksista henkilökunnan kokoonpanossa. Lisäksi keskustellaan niistä teemoista, joista opiskelijoilla on kysyttävää.

Tule siis Kuppalaan, syö pullaa, juo kahvia – ole Polhon opiskelija!

CategoriesUncategorized