Yhiksen kauden päättäjäiset

Lukuvuosi on vierähtänyt, ja kesälaitumet houkuttelevat opiskelijanuoria kirmailemaan niityilleen. Vielä ei kuitenkaan kannata syöksyä Kehä III rauhallisemmalle puolelle, sillä Yhiksen odotetut kauden päättäjäiset ovat vasta tulossa!

Tule siis 23.5. legendaaristakin legendaarisemmalle Idan saunalle muistelemaan menneen vuoden hauskimpia kommervinkkejä. Kuka pyllistelikään alasti Varsapuistikon patsaan päällä hissasuunnistukesssa? Miten kävi Torspolle jalkapallosarjassa? Entä ketkä päätyivät lehteen viuhahdettuaan Helsingin ydinkeskustassa?

Tapahtuman alkajaisiksi Torspo kokoontuu kevään ensimmäisiin peleihin Idan edessä olevalle hiekkakentälle klo 17.30. Pelaamaan saa ja PITÄÄ tulla myös kaikki ei-aktiiviset Torspon taiturit, liian kiihkeitä pelejä ei ole tiedossa! Sauna lämpenee tuttuun tyyliin klo 19.00 jälkeen. Tarjolla virvokkeita ja pikkupurtavaa.

MITÄ: Yhiksen Kauden päättäjäiset
MISSÄ: Idan saunalla