Vuosijuhlasyksy lähestyy — tilaa vuosijuhlilla julkaistava Polhon historiateos nyt!

Historia-alan opiskelijoina Polho ry juhlistaa 50-vuotisjuhlavuottaan historiateoksella, joka käy läpi Poliittisen historian opiskelijoiden yhdistyksen vaiheet 1960-luvulta tähän päivään. Teos kantaa nimeä “Tiedettä ja kaljaa – Polhon 50 vuotta yhteistyötä, yhteisöllisyyttä ja aktivismia”.

Historiateoksen hinta on 25 euroa ja voit tilata sen sitovasti oheisella e-lomakkeella. Kirja julkaistaan Polhon vuosijuhlilla Vanhalla ylioppilastalolla 17.10.2015.

Historiateosta painetaan rajattu määrä, joten mikäli et halua jäädä ilman teosta, tilaathan omasi NYT!

Halutessasi voit onnitella Polhoa myös tabula gratulatorian muodossa, jolloin saat nimesi kirjassa julkaistavaan onnittelijoiden listaan ja tuet historiateosta sekä Polhon juhlavuotta. Tabula gratulatoria on yksityishenkilöiltä 40e, opiskelijajärjestöiltä 50e ja yrityksiltä 100e. Toimi kuitenkin ripeästi, sillä tabula gratulatorian sisältävien kirjatilausten vastaanottaminen päättyy 26.8.

Historiateoksen tilauslomakkeen löydät täältä.