Polhon ekskursio Yleisradioon 20.2.

The excursion will only be held in Finnish./ Exkursionen kommer endast att hållas på finska.

***

Onko ura tiedotusvälineiden parissa herättänyt jonkinasteista kiinnostusta? Nyt on hyvä tilaisuus ottaa asiasta selvää, sillä vuoden ensimmäinen työelämäekskursio suuntautuu Yleisradioon! Vierailu järjestetään yhteistyössä Media ry:n kanssa keskiviikkona 20.2. alkaen kello 13:00.

Yleisradio Oy eli tuttavallisemmin Yle on valtakunnanlaajuinen medialaitos, joka tuottaa uutisia eri aihealueista niin radioon, televisioon kuin verkkoon. Vierailun tarkoituksena on tutustua työllistymismahdollisuuksiin, muutamaan Ylen hankkeeseen ja myös uutistoimituksen tiloihin. Ekskursiota isännöivät kaksi yhteiskuntahistorian alumnia, jotka työskentelevät ulkomaantoimituksen ja data-analytiikan parissa. Aikatauluihin liittyvien kiireiden vuoksi ekskursio järjestetään poikkeuksellisen lyhyen varoitusajan sisällä eli jo 20.2. Tämän vuoksi tapahtumasta kiinnostuneiden toivotaan ottavan mahdollisimman nopeasti yhteyttä järjestäviin tahoihin.

HUOM! Ilmoittautuminen vierailulle alkaa jo keskiviikkona 13.2. klo 12:00 aukeavan e-lomakkeen kautta ja päättyy maanantaina 18.2. klo 23:59.

Linkki ilmoittautumislomakkeeseen julkaistaan Facebookissa sekä yhmu-lista-sähköpostilistalla. Vierailulle mahtuu 10 henkilöä Polhon kiintiössä, ja ilmoittautumisessa poliittisen historian opiskelijat (pääaine-/opintosuuntaopiskelijat) ovat etusijalla. Muutkin yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijat ovat silti paikkojen riittäessä tervetulleita mukaan. Ilmoittautuminen on sitova.

MITÄ? Polhon työelämävierailu Yleisradioon
MISSÄ? Mediatalo, Uutiskatu 5
MILLOIN? Keskiviikkona 20.2 alkaen kello 13:00

Jos sinulla on vierailuun liittyviä toiveita tai kysyttävää, ota yhteyttä tähän osoitteeseen:
markus.leivo@helsinki.fi