Yhmun järjestöinfo 30.10.

*In English below*

Syksy on edennyt siihen pisteeseen, että Yhmun järjestöjen vaalikokoukset alkavat olla käsillä. Oletko jo miettinyt haluatko mukaan aine- tai opiskelijajärjestön hallitukseen vuodelle 2020? Ovatko Taso, Mana, Polho, Keho ja Kumous jo tuttuja toimijoita vai haluatko virkistää muistiasi ennen marraskuun vaaleja?

Tule keskiviikkona 30.10 klo 16:30 eteenpäin Snellmanian (Unioninkatu 37) Tiedekuntasaliin kuulemaan Yhmun järjestöjen vuoden 2019 hallituslaisilta kaikki se, mitä sinun on hyvä tietää aine- tai opiskelijajärjestön hallitukseen hakemisesta ja järjestöjen toiminnasta. Tervetulleita ovat kaikki yhteiskunnallisen muutoksen ohjelman sekä pääaineiden opiskelijat, oli akateeminen ikäsi mikä tahansa!

Huomioithan, että järjestöinfoon osallistuminen ei ole ehtona hallituksiin hakemiselle ja vastaavasti infoon osallistuminen ei velvoita sinua hakemaan minkään järjestön hallitukseen. Vasta vaalikokouksissa asetutaan ehdolle ja valitaan järjestöjen hallitukset vuodelle 2020. Tapahtumakuvauksen lopusta löytyy kaikkien yhmun järjestöjen jäsenrekisterilomakkeet, jotka on hyvä käydä täyttämässä, jos haluat äänestää tai asettua ehdolle vaalikokouksissa.

Vaalikokousten päivämäärät:

Kumous 6.11.
Mana: 12.11.
Polho: 13.11.
Keho: 18.11.
Taso: 19.11.

MITÄ: Yhmun järjestöinfo
MISSÄ: Tiedekuntasalissa, Snellmaniassa. Unionikatu 37
MILLOIN: Keskiviikkona 30.10.2019 klo 16:30 – 18:00
MIKSI: Koska järjestötoiminta on kivaa!!!!!!!

Tila on esteetön. Esteellisyyteen liittyvissä kysymyksissä ota yhteys Kumouksen yhdenvertaisuusvastaavaan Amanda Häkkiseen (amanda.hakkinen(at)helsinki.fi).

Noudatamme tapahtumassa Kannunvalajien turvallisemman tilan periaatteita, jotka löytyvät täältä. https://docs.google.com/document/d/1RD5M5zjcefLyvB0C3BxxyQSbcSUpdkGVYQaci1ajnTs/edit?fbclid=IwAR3R-9WWVbU3aWQKl5NjYwuZh2hHRLUXrFbyfYjWuJ8A7i0OzT4DDtYsS2w

________________________

We have come to that point of autumn were student organization elections for board 2020 are soon here. Have you thought to run to a student organization board? Are organizations Taso, Mana, Polho, Keho, and Kumous familiar to you? Do you want to know more about elections?

If you said yes to the questions above, you are more than welcome to participate in Yhmu´s student organization info 30.10. at the faculty room in Snellmania (Unioninkatu 37). Info starts at 16:30.

Please note that it´s not obligatory to participate in this info if you want to run to organization board. At the end of this event text, you can find yhmu organizations membership e-forms. You need to be a member of the organization to be able to run or vote in the elections.

Dates of the elections:

Kumous 6.11.
Mana: 12.11.
Polho: 13.11.
Keho: 18.11.
Taso: 19.11.

WHAT: Yhmu´s student organisation info
WHERE: Unioninkatu 37, Faculty room
WHEN: 30.10. from 16:30 pm to 18:00 pm
WHY: Because doing stuff in student organizations is fun!!!!

Faculty room is wheelchair accessible. If you have questions please contact Kumous equality representative Amanda Häkkinen (amanda.hakkinen(at)helsinki.fi)

The Kannunvalajat Safer Space policy are applied in our events:

CategoriesUncategorized