Polhon ja Statuksen peli-ilta 12.11.

* In English below *
*På svenska nedan*

Polho ja Status tuovat poliittisen historian ja sosiaalipsykologian opiskelijat yhteen järjestöjen yhteisessä peli-illassa!

Tervetuloa kotoisaan Kuppalaan pelaamaan yhdessä lautapelejä rennolla meiningillä ja tutustumaan kanssaopiskelijoihin. Pelailun lomassa pääsee nauttimaan myös pienistä naposteltavista ja alkoholittomista virvokkeista.

Tapahtumassa pääsee myös testaamaan tietämyksensä ystävyysjärjestön tieteenalasta ja taistelemaan sen herruudesta! Kenen Polholaisen sisällä asuu pieni sosiaalipsykologi, entä kuka Statuslaisista tuntee poliittisen historian kuin omat taskunsa? Se selviää illan aikana!

Huomioittehan, että samana päivänä on myös Mana ry:n vaalikokous, johon kannustamme kiinnostuneita osallistumaan.

Tapahtumassa noudatetaan Kannunvalajien turvallisemman tilan periaatteita. Niihin voit tutustua täällä: https://docs.google.com/document/d/1RD5M5zjcefLyvB0C3BxxyQSbcSUpdkGVYQaci1ajnTs/edit

Kuppala on valitettavasti esteellinen tila. Kuppalaan on laskeuduttava portaat eikä tilassa ole inva-wc:tä. Esteellisyysasioissa tai muissa tapahtumaan liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Milla Hallikkaaseen (milla.hallikas@helsinki.fi) ja Aino Ikävalkoon (aino.ikavalko@helsinki.fi).

MITÄ: Polhon ja Statuksen peli-ilta
MILLOIN: 12.11. klo 17-22
MISSÄ: Kuppala (Snellmaninkatu 14)
MIKSI: Lautapelit ❤ Status ❤ Polho !

Polho and Status bring the students of political history and social psychology together in board game night!

Welcome to the always-so-cozy Kuppala to play board games and get to know your fellow students. There will be some snacks and non-alcoholic drinks.

There will also be a chance to test your knowledge on the subject of your friend student organization. Who from Polho is the master of social psychology, and who from Status really knows what political history is about? Come to find out!

Please note that Mana ry is having board election meeting on the same day, and we encourage interested students to participate.

We follow Kannunvalajat’s safer space principles:

Unfortunately Kuppala is not wheel chair accessible. There is a stairway in and there isn’t invalid toilet. If you have any questions regarding that or something else about the event, please contact Milla Hallikas (milla.hallikas@helsinki.fi) and Aino Ikävalko (aino.ikavalko@helsinki.fi).

WHAT: Game night with Status & Polho
WHEN: 12.11. from 5pm to 10pm
WHERE: Kuppala (Snellmaninkatu 14)
WHY: Board games ❤ Status ❤ Polho !

Polho och Status organiserar gemesam kväll för brädspel!
Kom till mysig Kuppala att spela brädspel tillsammans och bekanta dig med andra studerande. Vi erbjuder snack och alkoholfria drycker.

I evenemanget får man också testa sina kunskaper om vänskapföreningens disciplin och tävla om vem vet mest! Vem i Polho har en liten socialpsykolog inom sig? Och vem i Status vet mest om politiska historia?

Vänlingen märk att samma dag är valmöte för Mana och vi uppmuntrar all intressesade att delta.

I evemanget följer vi Kannunvalajats principer om säkrade utrymme. Du kan bekanta dig meg dessa här: https://docs.google.com/document/d/1RD5M5zjcefLyvB0C3BxxyQSbcSUpdkGVYQaci1ajnTs/edit

Tyvärr passar Kuppala inte för personer med nedsatt rörlighet. Det finns trappor och det finns ingen inva wc i utrymmet. Om du har frågor var snäll och kontakta Milla Hallikas (milla.hallikas@helsinki.fi) eller Aino Ikävalko (aino.ikavalko@helsinki.fi).

VAD: Brädspell kväll med Polho och Status
NÄR: 12.1.. kl. 17-22
VAR: Kuppala (Snellmansgatan 14)
VARFÖR: Brädspel ❤ Status ❤ Polho !

CategoriesUncategorized