Yhiksen sählykoulu 24.3.

Niille yhisläisille, jotka eivät ole osallistumassa VOO:n kaatamiseen kevätklassikossa, on tarjolla perinteistä sählyn pelaamista ensi lauantaina 24.3. klo 16.00-17.00.

Tämänkertainen yhissähly on suunnattu eritoten niille, jotka eivät ole aiemmin käyneet pelaamassa tai jotka kokevat omien pelitaitojensa olevan riittämättömiä. Nyt ei kilpailuhenkisyys ja kikkakolmosten hallinta ole tärkeintä, vaan hyväntuulinen ja rento yhdessä pelaaminen. Taitovaatimuksia ei siis ole, pääasia että maila pysyy kädessä!

Kevätklassikon veteraanitkin ovat tervetulleita, jos vuoro ei muuten tunnu täyttyvän.

Pelipaikkana toimii Hallintorakennuksen liikuntasali (osoite Fabianinkatu 20 C, yliopiston päärakennusta vastapäätä).

Pelivuoro on maksuton. Mailan saa tarvittaessa vuokrattua paikan päältä yhdellä (1) eurolla. Omien mailojen mukaantuominen on myös suotavaa.

Ilmoittautuminen tapahtuu doodlen välityksellä. Kaikki rohkeasti mukaan!

Linkki ilmoittautumiseen: http://www.doodle.com/rpkzdy5c​n5gg3wq4

CategoriesUncategorized