Pohjois-Suomen varhaiskasvattaja 2011- messut

Orientaatioprojektin tuloksia ja kehitystehtäviä esitellään Pohjois-Suomen Varhaiskasvattajamessuilla 2011:

KOULUTUS- JA MESSUTAPAHTUMA VARHAISKASVATUKSEN JA PÄIVÄHOIDON AMMATTILAISILLE

OULUN KAUPUNGINTEATTERI, TIISTAI 22.11.2011
POHJOIS-SUOMEN VARHAISKASVATTAJA2011-MESSUT on suunnattu kaikille varhaiskasvatuksen parissa työskenteleville. Messuilla on mukana 20 näytteilleasettajaa. Tilaisuus järjestetään Oulun Kaupunginteatterin upeissa tiloissa.

Tapahtuman hinta on 45 euroa (ryhmähinnat esitteessä). Hinta sisältää koulutukset, näyttelyn ja iltapäiväkahvin. Tarjolla on myös herkullinen lounas, joka kannattaa varata etukäteen. Ryhmille voidaan järjestää lounas siten, että se sisältyy tapahtuman hintaan.

Kouluttajina toimivat Jyrki Reunamo, Timo Airaksinen, Sanna Parrila, Kirsi Nivalainen, Petteri, Mikkola, Virpi Hämäläinen ja Marja-Leena Kärkkäinen.