Digital Geography Lab (tutkimusryhmämme uudet nettisivut!)

Poikkitieteellinen tutkimusryhmämme on saanut uuden nimen Digital Geography Lab sekä uudet nettisivut helsinki.fi/digital-geography! Tämä blogi (blogs.helsinki.fi/saavutettavuus) säilyy tiedotuskanavana liikkumiseen ja saavutettavuuteen liittyvän tutkimuksen osalta. Kehittämämme aineistot  ja työkalut ovat myös jatkossa saatavilla näiltä sivustoilta. Uusimpia juttuja kannattaa seurata Digital Geography Labin sivuilta.

Digital Geography Lab on tutkimusryhmä joka toimii Helsingin yliopisto matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa Kumpulan Kampuksella Helsingissä. Ryhmä koostuu tutkijoista jotka työskentelevät ihmisten liikkumiseen, saavutettavuuteen, luonnonsuojeluun, maankäytön suunnittelun kysymyksiin ja etenkin uusien maantieteellisten tietolähteiden ja analysointimenetelmien kehittämisen parissa. Lue lisää osoitteesta helsinki.fi/digital-geography ja twitter-tililtä @digigeolab.